MOS-werking stopgezet
Door een beslissing van de Vlaamse Overheid stopt MOS na dit schooljaar 2025-2026 en dus ook de bijhorende financiering, dit als deel van de besparingsoefening van de Vlaamse Regering.
Provinciaal gedeputeerde van natuur Laura Olaerts houdt de provinciale begeleiders wel aan boord bij het Provinciaal Natuurcentrum om de ondersteuning van scholen verder te zetten.
Jouw school kan op MOS kan blijven rekenen tot het einde van dit schooljaar.
#BedanktomteMOSsen
Meer nieuws
Donderdag, 12 maart 2026
Dinsdag 10 maart organiseerden we voor de 6de keer een Inspiratieavond Snuisteren in het groen. Maar liefst 50 leerkrachten uit het…
Verder lezen
Vrijdag, 13 februari 2026
Tien jaar lang zoemde het in Ellikom van de ideeën. Wat startte met één bijenhotel en een enthousiaste klas groeide uit tot een leernetwerk…
Verder lezen
Doe mee
Samen zetten we onze schouders onder een groene en duurzame provincie.